tisdag 8 mars 2016

Februari som försvann och Maxine som väntar tålmodigt!

Tänk 4 veckor i sängen med feber, hosta och virus på balansnerven. Helt galet konstigt blev februari. Även Wilde var mycket sjuk och My Man tog hand om oss dag som natt. Svärmor var oxå med och tog hand om mig. Fixade lunch och stöttade mig på promenad så jag kunde få mer kraft att bli frisk.

Det är tur att vi har varandra. Vår fina lilla familj. Fast den verkar ju bli större för varje dag som går!

Den som blir mest lidande i slutändan var nog ändå Maxine. Ingen som kom och hälsade på henne och vi som precis haft ut Anna för att se över hennes kropp. Det är tur att hon står i världens bästa Stall Nordansjö!!

Nu när orken är tillbaka så får vi fortsätta vår resa. Det märks att hon saknat mig och jag henne. Det är väldigt mycket mys och morötter just nu. Och kärlek <3

Inga kommentarer: