söndag 20 mars 2016

Födelsedag

Namntavla
Marängtårta
Är så tacksam för alla fina människor runt omkring mig. I fredags hjälpte min syster mig att skjutsa Wilde till osteopaten för behandling. Sen kom svärmor och hämtade honom för fredagsmys och övernattning så jag och My Man kunde fira hans födelsedag med middag på Tant Anci och Fröken Sara följt av bion London has fallen.
Igår kväll hjälptes jag och Tomas åt att ta in hästarna i Stall Nordansjö då Yvonne och Emma är i Umeå på kurs. Och imorse blev det tidig morgon för att släppa ut hästarna i ett strålande solsken följt av kalas för My Man som fyller år. Massor av fina presenter fick han och tårtan hade han själv funderat ut och monterat ihop efter att jag hjälpt till med lite bakning.
Nu laddar vi upp oss inför påskveckan :-)

Inga kommentarer: