torsdag 21 januari 2016

2015 års vandring

 Januari
10 år sedan min Wilde föddes.

Det blev en dag full med kärlek och glada skratt!

Februari
Satsar på mig själv!!
Mina killar åkte Sundsvallsklassikern <3 br="">

Mars

Löpningen tar fart!
Börjar avsluta min ideella bana för att följa
min väg.
April

My Man som följer mig vart än jag är på väg.
Vi blir bättre på egentid

Maj

Kusinerna

Jag och Maxine på kurs för Birgitta Järnåker.

Jag springer mitt första lopp. Målet var Vårruset
men vi tjuvstartade!!
Äntligen Pensionär!!
Juni

Farmor lämnar jordelivet.

Blomsteräng till farmor
Vi klarade det!! Bästa gänget. Bästa cochen!!
  Juli

Kusinbus på Järvzoo.

Allt för Wilde.
Augusti

Återvände till mitt älskade fjäll. Snasahögarna

Vackra Silverfallet där min syster fotade.
Vi fotade även i Brudslöjan
Behind the scene 

September

Att finna och vandra min väg har blivit viktigt.
Agnetas böcker ger inspiration och väcker nya vägar.
Yoga och meditation
. Olika möten påverkar min väg.
2 år med Maxine!
Mycket träning, en del lycka och oro och allt däremellan
vår resa.

Oktober

Min resa fortsätter. Lilla Medicinhjulet
Finner olika vägar att tolka och förstå min omgivning.

November

Min liv och välbefinnande speglas i hennes varje dag.
Det tog ett tag innan jag förstod det.
Älskar elden.
Den transformerar, renar och värmer.

December
Adventstid. Kärlek och familj.
Despacho ceremoni fick jag dela med både min son,
Yvonne och mamma iår.
En fantastisk kväll med mina bror och syster,
syster som vandrar den Inka Schamanska traditionen.

Nu fortsätter 2016 års vandring.
En fantastisk väg!!



Inga kommentarer: