måndag 29 juni 2009

Tillbaka till verkligheten

Trodde jag ja, eftersom det är måndag, men icke. Minimannen var helt slut efter förkylningen så det var bara att anmäla VAB. Sen kom frukosten upp i ett snor-slem-kräk. *muttrar tyst för mig själv* Jaja. Solen har lyst och det har varit varmt och skönt. Vi har suttit på balkongen och ätit i skuggan av parasollerna. Vid lunchtid dök min kollega upp, de hade fått dela på mitt distrikt och de verkade gå bra. Men det lät som jag gärna fick komma tillbaka snart *smila* Vi får hålla tummarna. Har passat på att sy och laga lite samt fixa med mina lampor som ska sitta ovanför matrumsbordet. En borr och någon som är stark nog att stå och borra i tak *blink blink* så kommer det att bli fantasktisk mysigt i min höran. *längtar* På efm svängde Fixarsmurfen förbi med ett par högtalare till Wildes dator, sedan blev det Mulle Meck bygger bil spel hela kvällen. Oj, vad han lär sig fort!! Det var ett riktigt bra spel tycker jag. Upptäckte dock för några timmar sedan att Sexi skaffat sig ett sår på magen. Hon som varit inne hela dagen, men de kan nog vara en dag gammalt. Såg dock inte alltför fult ut men jag får hålla ett öga på det och antagligast ringa YO imorgon. Om inte annat så för att stilla min oro *mumlar*

Självklart har TV:n stått på i bakgrunden hela dagen. Den som trodde något annat misstog sig rejällt. Har verkligen börjat smälta det hela nu. Fast när det blir dags för begravning kommer jag nog att vara knäckt igen.. Men jag har även hunnit googla HP för att se den senaste trailern. Tänk er den 15/7 är det äntligen premiär!! Jag och syster ska gå på fredagen med middag, popcorn ja hela kittet!!

Inga kommentarer: