fredag 26 juni 2009

Michael

Fick ett sms från min bror inatt:
"Hej syster! Tyvärr verkar det som om Michael gått ur tiden. Jag beklagar. Kram från lillebror"
Mitt hjärta gjorde så ont när jag läste smset.
Det finns bara en Michael i mitt liv, King och pop himself.
Overkligt är ordet för vad jag och antagligast alla andra fans över världen känner just nu.
CNN går i bakgrunden när jag skriver detta.
Bilder och intervjuer avlöser varandra i ett.
I princip varenda tidning på nätet har det som sin huvudnyhet...
Ja, mina tårar rinner...
Jag tänker på sommaren -97 när vi såg honom Ullievi.
Vilken kväll, vilken känsla, musiken, fansen, stämningen!!
Jag är glad att få uppleva det även om jag önskar att jag fått sett honom i London nu i sommar..
"I'm starting whit the man in the mirror, I'm asking him to change his ways and no messege could have been any clearer: if you wanna make the world a better place take a look at youself and then make a change...!!"
You rocked my world Michael!! Rest in peace.
Love

Inga kommentarer: