lördag 27 juni 2009

I still can't belive it..

Nää så är det.. varken jag eller syster har riktigt fattat vad som hänt. Vi bara skakar på våra huvuden och suckar.

Kan inte påstå att denna dag varit mycke bättre. Natten var riktigt dålig. Satt framför CNN och tittade tills jag somnade. 911 samtalet som kom på kvällen spelades om och om igen i väntan på autopsyn. Vid halv två vaknade jag för att ta mig till sängs. Kvart i sex ringde klockan, jag hade glömt att stänga av jobblarmet..

CNN har stått på till och från hela dagen, lite mer intensivt nu på kvällen. För att inte bli alltför känslomässig städade vi hela balkongen imorse. Den är precis renoverad och klar och byggnadsställningarna togs ner på morgonen. Alla våra blommor fick flytta ut och sedan var vi och köpte blommor till blomlådorna oxå så nu känns det som en oas eller djungel som Wilde kallar det :) Och efter balkongen möblerade vi om i vardagsrummet. Tog 15-20 min så hade alla möbler fått en ny plats. Blev faktiskt mycket bättre än innan.

Vid middagstid dök syster upp så vi satt på balkongen och njöt av värmen under parasollen och åt både mat och isgalss!!

Nu ikvällsfika och mer CNN..

Inga kommentarer: