måndag 4 maj 2009

Ur form (10 feb 2009)


Lite lagom trött såhär på kvällskvisten. Wilde var grinig å slut imorse så det blev till att stanna hemma. Går juh inte att kasta iväg honom på förskolan hursomhelst efter att han har varit och flängt med sin pappa hela helgen. Nä, det fick bli mysmorgon i soffan efter endel gnäll om frukosten och sedan ett kärt återbesök på Öppna förskolan. Solen sken så vi fick premiärtesta solglasögonen för iår. Två lagom coola typer i all snö och kyla!!

Kom på i söndags att jag faktiskt börjar hata vintern oxå. Det tog 26 år, men f-n vad less jag var på snö, skotta, sopa, kallt, halt och
j-vligheter!! Nu får det räcka med snö, några minusgrader kan de få vara ett tag till men that's it!!
Till min stora lycka hörde jag snön smälta på fönsterbrädan idag!!
Inge stall blev det idag, men imorgon ska väl ordningen vara återställd så jag kan åka dit och rida en sväng på morgonen innan högen med böcker väntar.
Är riktigt ur form för att plugga. Finns annat som pockar på uppmärksamheten.. Inget nämnt och inget glömt.
Men Michael har ju alltid den förmågan att få mig att släppa allt för stunden..!!

Inga kommentarer: