måndag 9 maj 2016

Min väg

Det blev en fantastisk vecka i Järvsö med mina systrar och bröder. Vilken fantastisk resa jag gör och vilken support.

Första tiden hemma var kämpig. Att få ihop allt det nya med vardagen. Meditationen var jobbig och det var svårt att hålla fokus men undan för undan har jag börjat cynka ihop mig.

Efter första eldcermoni klev jag in i ormen och då hände det saker varje dag. Vissa dagar ömsade jag och helade flera år så nya möjligheter kom upp titt som tätt. Alla känslor som kommit fram under tiden med ormen har varit väldigt milda och snabbt släppt taget om mig. Alla beslut jag tagit har kommit från magkänslan och gått väldigt fort.

Nu vandrar jag vidare med jaguaren några veckor. Redan har nya känslor kommit fram och det ska bli spännande att se vilken visdom jag får av min jaguar.

Mucho Munay 🙏 💕

Inga kommentarer: