onsdag 15 juli 2009

Tebax till träningen!!

Äntligen hinner jag med lite mer träning igen. Eftersom Wilde är på semester i norrlands skogar kan jag prioritera mig själv all the way!! Och det ska ni veta att jag gör :)
Efter typ två veckors hästuppehåll har jag laddat igång både måndag och tisdag med ridning. Igår var jag ute i stallet sent med YO och Nina. Vi red på långtur upp och ner i varenda backe och skogsdunge, över stockar, stenar och vingliga broar. Solen var påväg ner så vi fick ett fantastiskt ljus mellan grangrenarna. Oj vad skoj det var. Mammalyx på hög nivå!!

Imorse var planen att hinna ut på spåret och springa före jobbet. Halvägs ute i spåret fick jag ett sms: "Seså upp å hoppa nu å ut med dig din sömntuta :)"
Det var från min kollega som inte ville att jag skulle försova mig en morgon till ;) Vad behändigt, nu har jag både väckarklocka och personlig tränare i ett!! Sen det faktum att jag återigen är ute i spåret, sen frukost och jobb borde få YO att vissla nöjt igen ;)

Inga kommentarer: