lördag 5 januari 2013

Tour de ski

Idag har vi premiäråkt skidor jag och Wilde. Fort gick det i spåret, för Wilde alltså :-) Som mamma kom jag sist och om jag ska vara ärlig så gick det bra fort utför så jag plogade en hel del ;-) My Man fortsatte att skotta sina föräldrars tak. Tur han jobbat som snöskottare så han vet hur det ska göras! Vi har även åkt madrass och skottat fram en bra bana.

VM final i hockey följde hemma hos mina föräldrar. Sen spelade jag, mormor och Wilde "Gammelgäddan". Hederlig familjespel från min tid ;-) Jättemånga skratt blev det då Galne Greven, Vilda Grisen och Kråkan tampades om gäddan. Självklart blev det choklad och gotta. Det hör ju till julen och spel och än är inte jullovet slut!

Kvällen avslutades med att morfar och My Man freestylade middag i köket. *mums* Nu dags att sova sött för imorgon ringer klockan tidigt för stalltjänst ;-)

Inga kommentarer: