söndag 11 april 2010

Västkustens pärla på besök ;)

En gammal bekant är på besök i stan så jag har passat på att kramat lite och umgåts :) Det var på kadettbalen för flera år sedan som våra vägar korsades. En gran, en hamn, miltärtältsresning och många Disneyvinjetter senare. Men det är en annan historia ;)

Jag vet inte hur fagra vi var den gången, men KUL hade vi ;)


I helgen har det blivit Sing Star, vandring på stan glada skratt och bus. Har precis avslutat kvällen med att skjutsa ner gänget på stan. Själv blir det hem och krama kudden för imorgon bitti tar jag bussen och hämtar Wilde som varit på påsklov en hel vecka. My Man har åkt på fotbollsresa lör-sön så det blir ensamt i natt. Bara Sexi och jag. Tur hon kom in nu när jag kom hem, annars hade det blivit tok ensamt :( Tänk vilket vanedjur människan är! För 8 månader sedan sov jag själv var enda natt och tyckte det var helt underbart. Nu känns det helmysko att krypa till kojs och ensam krama kudden. That's life!!

Sov gott!!

Inga kommentarer: