måndag 1 mars 2010

Melodifestivalen 2010 - deltävling 2

Lördag den 13 satt jag iaf i soffan och såg Sandviken live :) My man höll sig vaken ganska bra denna gång ;)

Tja vad ska jag skiva. Hade riktigt höga förväntningar på Hanna Lindblad då jag tycker hon är en så bra musikalartiskt med karisma. Så jag blev ganska paff och ställd med det nummer hon ställde upp. Efteråt har jag konstaterat att jag vart mest besviken... för hon är mycket bättre än den billiga show hon bjöd på.

Min andra förväntning var Pauline som jag brukar tjuvlyssna på. Tyckte hon var helt ok även om låten inte svängde lika bra som sånger hon gjort tidigare, men den kanske växer??

Super super besviken över att Andreas Johnson ska gå till final. Han har blivit lika besatt som Carola och lika dålig!!!

Inga kommentarer: