onsdag 31 mars 2010

4 dagar - 3 tillfällen

Har på 4 dagar lyckats få 3 tillfällen att prova på nya utmaninag. I lördags hade vi årsmöte och eftersom vår ordförande precis fått barn fick jag i egenskap av vice ordförande fylla hennes skor. Nog för att jag varit på x antal årsmöten innan men detta var definitivt en erfarenhet. I måndags hade vi i valberedningen möte och då vår sekreterare inte kunde komma fick jag uppdraget att skriva protokoll. Inte världens svåraste sak kan tyckas, men det var länge sedan sist. I kväll har vi haft konstituerat möte. Fyrtio minuter innan ringer vår ordförande att hon fått förhinder så mötesansvaret föll åter på min lott och jag tycker att kanslisten och jag roddade det riktigt bra. Det vara bara två ansvarsområden som inte var tillsatta efter mötet mot föregående år då i princip bara två var tillsatta.

I fredags skickade vi in vårt examensarbete och på måndag v. 15 ska vi respondera och opponera. Lite kul tycker jag det är att vi ska opponera på det arbete jag började skriva med en annan tjej som det skar sig ordentligt med. Ska bli spännande att se vad hon fick till med tanke på att jag vet hur upplägget var tänkt.

Imorgon sista dagen på praktik för denna gång. De tre sista veckorna blir i maj. Nu blir det sista rycket med påskpynt och middag hos MaPa. Sedan åker Wilde till sin far så jag och My Man laddar för att fixa det sista i hans lägenhet och få ut den på försäljning under tiden. Ikväll har vi varit och tittat på yterligare ett hus, men det är en annan historia ;)

Inga kommentarer: