måndag 4 maj 2009

Bröllop 19 juli (21 juli 2008)

Äntligen!!! Nu har Liselle å Andreas blivit herr och fru Johansson. Men vilken karusell det varit. I helgen har det blivit mycket åka av!!
Både jag och Wilde har haft ortoligt trevligt och gjort många nya bekantskaper. Dock har det varit dåligt med sömn för en mamma då vi gjort bordsplaceringar mitt inatten, druckit skitgoda drinkar å väntat på försenade tåg!! Men oj så sugen jag blir på att planera fler bröllop, fast först kanske ett litet dop..!! Hör ni de brudparet!?!?

Några snabba minnen:

  • Ankomst till ett soligt Boden utan att ha ångest för återkomsten!
  • Bordsplacering mitt i natten!
  • Champangefrukost med jordgubbar å choklad!
  • Det spöregnar på vägen till kyrkan!
  • Vi glömmer brudbuketten!
  • Liselle sjunger en kärleksförklaring för Andreas!
  • Wilde får inte upp ringarna ur asken och vänder om till mig i kyrkan! *bedårande*
  • Brudens far är jättenervös under sitt tal!
  • Brudens mor berättar anekdoter om första mötet med Andreas!
  • Brudgummens mor lägger ribban på över 10.000 dagar tillsammans!
  • Sebastian håller bord tvås tal om förväntningarna på bröllopsnatten!!
  • Bröllopsvals till November rain!
  • Liselle kidnappar Andreas till hemlig ort!!


Helt underbart med andra ord åsså 300 kort!! Minnen om livet, för livet..

Inga kommentarer: