måndag 9 maj 2011

Nyss hemkommen...

från Rixungdomsmöte i Sandviken. Eller egentligen kom jag hem igår men idag har jag vabbat med Wilde så först nu finns det tid att skriva.

Helgen var, som ni säkert förstår, fantastisk på alla sätt. Nya engagerade ridsport tjejer och killar som bytte erfarenheter och engagerade sig i olika arbetsgrupper. Självklart även lek, skoj och god mat.

Här kommer länk till hotell och konferensanläggningen som jag kommer ta med mina nära och kära till om de vill för det var helt fantastiskt!! www.hogbobrukshotell.se

Sedan har CUS:arna börjat blogga så på denhär sidan finns allt från helgen. Letar ni noga bland bilderna så dyker jag upp både en, två och fler gånger :) www.ungiridsporten.blogg.se

Nu väntar min egen säng och så hoppas jag Wilde är fortsatt pigg så vi kan komma in i lite vardagsrull igen :)

Inga kommentarer: