tisdag 28 september 2010

Höst

Nu när hösten varit i antåg några veckor och verkligen ÄR här kändes det som att bloggen behövde bli lite höstigare. Tog inte många minuter att hitta en ny mall :)

Is på bilen imorse igen. Nu sitter motorvärmarkabeln i och vindrutetorkarna är uppfällda tills imorgon bitti. Någon kupévärmare finns ju inte eftersom den blev gammal och trött i vintras och jag inte shoppat någon ny. Men kanske hinns det innan veckan är slut.

Imorgon funderar jag på att hälsa på Farmor. Var en och en halv vecka sedan och eftersom Wilde är bortrest kan jag vara en lång stund utan att han vill att vi ska åka. Lagom kul med dementa gamla människor, men Wilde gör det bra när han är där :)

Just nu letar jag min digitalkamera för att kunna lägga in bilderna jag lovade. Tyvärr hittar jag den inte :( Men ojdå.. den stod visst bakom datorn *skäms*

Håll ut snart blir det bilder :)

Inga kommentarer: