fredag 26 juni 2009

Still crying..

Jepp så är det.. dagen har varit sådär för att vara ärlig. Helt ur form.. Frukosten fick jag inte i mig så jag började jobba utan.. Sen började nyhetssändningarna på radion. Var 20:e minut uppdaterade MixMegapol med senaste nytt från TV4.

Där stod jag och kammade in post!!!
"Chefen" frågade om jag brukade lyssna på Michael?
Ja, svarade ja. Jag har suttit hemma och gråtit hela morgonen framför tv-sändningarna.
Det blev lite tryckt stämning efter det..

Sen började de spela Michaels låtar.. Billie Jean, Erth song, Thriller, då sänkte jag ljudet jag klarade inte av att höra honom.. Efter det var de bara så mycket knas med delning på distrikt, vilket hus jag skulle dela post i, vägen dit, lämna reklam till vår cykelkille, portkoder, nycklar, klump och lite till så jag bröt ihop i ett asgarv. Vem fan orkar en dag som denna hålla på och bry sig om såna värdsliga saker??!!??!

Tog mig ut på turen efter att en snäll kollega åkte före och visade vägen. Tog sin tid, men väl tillbaka till "mitt" distrikt rullade det på som vanligt. Jag som alltid sitter och poppar Guld i bilen satt och höjde och sänkte i ett för att slippa höra sånger och prat..

Vid ett snåret släppte det. P3 hade en timmes extra hyllning och jag lyssnade på allt. Nynade med i några av texterna, men blev inte direkt glad och uppåt av dem.Inte ens You Rock My World, som ALLTID fått mig på superbra humör från noll till hundra med ett smile resten av dagen, fick mig att känna glädje.

Jag bäver för vad jag kommer att känna när jag hör Blame It On The Boogie igen. Min älsklingslåt alla kategorier, jag vill inte ha den förstörd..

När jag kom hem slog jag på Tv:n direkt, den har stått på i bakgrunden hela kvällen och för bara en stund sedan fick CNN inspelningen av 911 samtalet. De sände det live utan omsvep och oredigerat. Det var hemskt!!

I'm still crying..

Inga kommentarer: