tisdag 2 juni 2009

Helgen som gått..



Då har ytterligare en fullspäckad helg passerat. Jag har varit i Uppsala flera dagar på utbildningar, möten och stutligen förbundsstämma, allt i Ridsportens tecken ;) Förkylningen som jag fick början av veckan började ge med sig men tro på tusan att jag tappar rösten natten mellan lördag och
söndag :( Hur det gick till?!??!
Hehe :P Det var juh himla tur att jag inte skulle upp i någon talarstol :)

I helgen har även världens bästa och goaste Yo aka Wildes gudmor fyllt år så vi har skickat en grattishälsning med snigelpost till henne :) Blombuden levererar inte maskrosor av någon underlig anledning ;)

På söndag kväll när jag äntligen kommit hem står dessa underbara blommor på bordet med tillhörande teckning och text. Morsdag var det visst :) Wilde ÄR världens snällaste med sin gamla mamma.. *puss*

Inga kommentarer: