tisdag 13 oktober 2015

Tacksamhet

Tänk hur allt bara löser sig.
Känner mig så otroligt tacksam just nu!

Igår blev det klart med mitt nya jobb. Så nästa måndag får jag nya kollegor och en helt ny barngrupp. Känner mig så laddad för en ny utmaning!!

Igår löste sig även de sista bitarna för att jag ska kunna gå Lilla Medicinhjulet i Järvsö nästa helg. Har längtat så efter detta!! Var bitvis riktigt tufft förra veckan men My Man och Yvonne har varit fantastiska och stöttat mig. Har även fått stöd från mina blivande systrar nu när jag väljer att gå den Inka Schamanska vägen. Självklart även stort stöd från min syster och mamma, vi har ju påbörjat resan tillsammans. Lite mer oväntat ett otrolig support från min pappa och farfar.

Vilken otrolig support!! Hela universum har jobbat för att hjälpa mig vandra vidare på min väg <3 p="">

Fick detta av min yogalärare och en meditation för självkärlek. Och på söndag blir det yoga igen!!

Pata pata - små steg!

Inga kommentarer: