torsdag 22 maj 2014

Sommarvärm!

Jag tror att hela Svearike fått värmebölja! Hör och häpna jag har redan tagit av mig långkalsongerna ;-)
I måndags morse satt jag och stora R på balkongen och drack kaffe. Jovisst hade jag en mysig filt nära till hands men det var varmt även utan.

Balkonghäng
Sen har jag jobbat hela veckan och efter i tisdags åkte långärmade av och t-shirt på! Kanske får jag liten bränna snart ;-) Har även ridit i kortärmat på kvällarna och inte frusit :-D
Idag har My Man prövat att rida för första gången i sitt liv! Maxine var såklart i världsklass med stort hjärta och en ängels tålamod. -Jag får nog träningsvärk i benen imorgon hur klarar ni av det här varje dag? sa han. Så söt han är och jättedutti!!

I kvällssolen här om dagen

Imorgon, efter jobbet, ska vi till Blomsterlandet och prata igenom alla blommor inför bröllopet! Åsså får vi hem Wilde på lördag. Måste ladda Morsdags fika till söndag oxå :-)

Kvällspopcorn och vuxenmys

Inga kommentarer: