torsdag 14 januari 2010

Roadtrip: Nyår - söderut

Ja då var det alltså dags för nyårsfirande i södra sverige.
Som ni redan läst hade vi (jag och Kickan) iår utökat gänget glada nyårsfirare med: My Man, Yo och Tomas.
Glada i hågen och i fullastad bil, vilket inkluderar, bogserlina, spade och förstahjälpenkit begav vi oss den 28 december till Sthlm för övernattning.

My Man körde och följde den rosa vägen på gps:en.

Efter ett stopp i Gävlebro för middag, jag åt kycklingfilé med mangoyoghurt *mums*
kom vi fram till lägenheten där vi knäckte två öl och två cider.


Nästa dag (onsdag den 29) bar det av tidigt på morgonen.
Frukost åt vi på en 7eleven i Fittja ;)
YO var smart med riskudde och suduko!!

Tomas var smart med riskudde och lite sömn.

Lunch i Värnamo, där jag åt kycklingwook.
Utanför kyrkan fanns denna julkrubba.
På vägskylten brevid stod det Betlehem :)

Me;)
Too much of a diva!!

Åsså mitt supersöta meddelande från min älskade!
Det satt kvar några dagar ;)

Vår trotjänare som fick 200 mil på hjulen denna helg.
Förövrigt hade vi (jag och YO) här kisspaus ;)

Månen hade kommit upp på ena sidan himlen.

Och solen höll på att gå ner på den andra sidan.

Snurrande tornet i Malmö!!

1 kommentar:

Hanna Nyman sa...

Vilken härlig roadtrip!