fredag 3 juli 2009

En dag till.. och nedräkning ;)

Dåså är arbetsveckan snart slut :)
Igår var det premiär bad med Wilde och gudmor. Vi passade på att fira hennes födelsedag oxå med jordgubbar och kladdkaka ;)
Till helgen blir det dass-bygge igen. Är meningen att det ska blir klart nu så vi får vänta och se hur trött jag kommer att vara på söndagkväll efter all sågning och spikning :)
På radion pratar de om ett spännande event som händer i helgen. Ta en titt här vettja :P Någon som blir sugen på en liten tripp??

Nu verkar det klart att det blir begravning av Michael till veckan, tisdag närmare bestämt. Om klockan är 10 på morgonen i L.A. så är den väl närmare 19 här? Kommer sitta klistrade framför tv:n. Hörde Blame It On The Boogie idag på radio för första gången sen den 25 juni. Jag stod och kammade ner post så det var helt oväntat... Det gick bra. Inte så att jag stod och hoppade upp och ner av lycka men min läppar log flera minuter efteråt :)

Och imorgon, fast nu blev det visst ny dag *ler* är det dags för lill* bebisen att komma ut! I alla fall om jag gissat rätt. Tror att mitt gudbarn kommer den 3 juni alterativt förlossning natten mellan 3 och 4 så han/hon kommer på lördagsmorgon. *håller tummarna*

2 kommentarer:

Hanna Nyman sa...

Mmm kladdkaka:)

Har gudbarnet kommit än?

Ängel sa...

nää.. lill* barnet vill inte komma ut ännu. och nu har de tom gått över tid 2 dagar..
Jag väntar och väntar och väntar!!!